HUMA EASY GREENS 

Moe van het rommelen met greens poeders?
Probeer EASY GREENS: het eerste kant-en-klare complete superfood in een flacon.

  • Ready-to-Eat:  Geen mengpoeders, geen rschoonmaakwerk; geen mopperen, geen gedoe!
  • 23 Superfoods: een zorgvuldige selectie van de beste superfoods ter wereld. Scrol omlaag om meer over elk exemplaar te lezen.
  • GEEN toegevoegde suikers: fruit is de manier van de natuur om een ​​beetje zoetheid tot leven te brengen, dus het is goed genoeg voor ons. 
  • All Natural: vrij van conserveermiddelen en kunstmatige zoetstoffen
  • Lab-gecertificeerd glutenvrij, soja-vrij en zuivelvrij: we hebben de tests om het te bewijzen. 
  • Smaakt geweldig: twee heerlijke smaken om uit te kiezen
  • Volledige portie fruit en groenten: 1 pakket = 1 volledige portie fruit en groenten.
ONZE INGREDIËNTEN

We hebben zorgvuldig 23 lekkere componenten van Easy Greens geselecteerd voor de talloze voordelen voor uw gezondheid.

tarwegras

Laat uw prikkelbare darmsymptomen uw dag niet verpesten! Tarwegras verlicht darmproblemen, vermindert misselijkheid, ontgift je lichaam en bestrijdt de verouderingseffecten van kankerverwekkende stoffen. Ah, zoete opluchting.

Goji bessen

Goji-bessen, ook wel wolfberries genoemd, worden al lang gebruikt in de traditionele Chinese geneeskunde. De antioxidanten in goji-bessen beschermen uw lever, hersenen en hart en verbeteren zelfs de slaapkwaliteit.Dat is het waard om rond te huilen!

Luzerne

Voedingsvezels fungeert als een uitsmijter voor uw cardiovasculaire club: het hecht zich aan cholesterol en voorkomt dat het op arteriële wanden terechtkomt. We willen geen cholesterol op de A-lijst van deze club, dankjewel.

Wortel

Zou je willen dat je zicht op superheldenniveau had? Beta-caroteen en vitamine A in wortelen dienen als een all-around vision-booster en voorkomen maculaire degeneratie. We kunnen echter niet beloven dat je een röntgenvisie ontwikkelt.

Boerenkool

We weten dat boerenkool op zich niet lekker smaakt, maar het is zo’n voedingsreus dat we het naar Easy Greens sloopten. Kale helpt je haar te versterken, reguleert de ontstekingsreactie van je lichaam en versterkt de botmineraaldichtheid.

Tomaat

To-may-to of to-mah-to? Fruit of groente?Tomaten zijn reden voor enig debat, maar er is geen twijfel over mogelijk dat ze een ton aan lycopeen bevatten, een antioxidant die zeer effectief is in het opspoelen van kankerverwekkende vrije radicalen.

Spirulina

Je weet waar wortels vandaan komen, maar hoe zit het met spirulina? Deze winterharde algen komen voor in meren in Mexico en Afrika. Eenmaal geoogst en gedroogd, levert het enorme hoeveelheden proteïnen, aminozuren, vitaminen en mineralen af ​​die elk lichaamssysteem ten goede komen.

Chia zaden

Het woord “chia” betekende “kracht” in de oude Maya taal. Deze ‘supersoorten’ zijn de rijkste bron van omega-3-vetzuren in de vegetarische wereld, dus ze beschermen je hart en voorkomen ziekten. Ze bieden ook een natuurlijke energieboost tijdens het sporten.

Appelsap

Seizoensallergieën zijn beestachtig.Ontstekingsremmende en anti-allergene stoffen in appelsap kalmeren het ademhalingssysteem en verminderen irritatie in de keel en de longen, waardoor astma-aanvallen worden verlicht en luchtweginfecties worden voorkomen.

Acerola Cherry

Wil je niet van de muur stuiteren of super hard neerstorten? De antioxidanten in Acerola-kersen vertragen de afgifte van suiker in de bloedbaan en houden je in evenwicht.

Broccoli

Maak die parelwitte blanken sterk! Broccoli versterkt je botten en tanden met een rijk gehalte aan vitamine K, calcium, magnesium, zink en fosfor.

Maca

Laat je niet afschrikken door deze eenvoudig ogende root-veggie. Maca verbetert de energie en uithoudingsvermogen tijdens elke taak, maar het is het best bekend voor het verbeteren van seksueel libido. (Knipoog, knipoog.)

Chlorella

Een andere algen, chlorella, heeft het hoogste chlorofylgehalte van elke bekende plant. Dit groene pigment werkt om de bloedcellen te herstellen, kanker te voorkomen en zelfs een slechte adem te bestrijden!

Kurkuma

De curcumine in kurkuma is verantwoordelijk voor die felgele kleur die je ziet in Indiaas eten.Het maakt je binnenkant ook blij dankzij zijn krachtige ontstekingsremmende eigenschappen.

Peterselie

Neem uw sanitair niet als vanzelfsprekend.Peterselie helpt de nieren te reinigen en voorkomt infecties, nierstenen, galblaasstenen en vochtretentie. Dag, tot ziens, een opgeblazen gevoel!

Spinazie

Die oude Popeye-cartoon had gelijk: factor C0-Q10, een antioxidant in spinazie, speelt een rol bij het versterken van spieren, vooral in het hart. Eiwit in spinazie stimuleert ook je metabolisme en helpt bij spiergroei.

Acai

Deze intens gezonde kleine bessen komen uit de acaipalm van het Amazone-bekken. Acai-bessen bevatten veel plantensterolen, die de bloeddruk verlagen, bloedstolsels voorkomen en in het algemeen de bloedcirculatie verbeteren.

Bosbes

Dit bescheiden fruit pakt een slag: antioxidanten en fytonutriënten helpen je botten te versterken, huidschade te voorkomen, slechte cholesterol op te lossen en kunnen zelfs beschadigde hersencellen genezen. Superberries!

Veenbes

Als je alleen veenbessen eet op Thanksgiving, mis je! Deze jongens zijn het best bekend voor het voorkomen van urineweginfecties, maar ze vechten ook tegen tumoren en tandbederf.

Glutenvrij gerstegras

Lab-gecertificeerd glutenvrij! Gerstegras kan uw huidverzorgingsroutine ondersteunen.Selenium behoudt de elasticiteit van je huid en bestrijdt de effecten van veroudering.Neem dat, zwaartekracht!

Framboos

Deze overheerlijke bessen scheppen op van ellaginezuur dat kanker voorkomt, mangaan helpt bij het afvallen en vitamine C om je immuunsysteem te stimuleren. All-round overwinning!